TIPS BELI VITAMIN FREE DARI CASH REBATE SHAKLEE

Kali ni Shidah nak share tips tau macamana cara-cara nak beli vitamin free dengan guna cash rebate dari Shaklee. Tips ni kan sangat penting untuk yang suka berjimat nak beli vitamin untuk kegunaan harian kita. 

Okay kita mulakan macam ni tau! Kita guna tips U. S. B. bagi senang kita ingat. 


BELAJAR BELI SENDIRI DARI PORTAL SHAKLEE (USE) 

Eh dah lama rupa guna Shaklee. Shaklee ni ada vitamin untuk kesihatan, ada home product macam pencuci serbaguna, sabun kain dan ada juga skin care. So bukan la setakat vitamin sahaja. 

Vitamin favourite sekarang memang vitamin C dan Hello New You sebab nak slim. Hehehe. Lagi la lepas raya ni. 

Selain tu, Shidah suka gila tau guna Youth sebab sangat membantu kulit jadi lebih baik dan kurang berjerawat selepas banyak dah guna produk di pasaran. 

Happy dengan result guna Shaklee dari segi internally dan external. Ewah! Omputih gitu.

START SHARE DENGAN BEST FRIEND (SHARE)

Dari situkan, excited nak belajar macamana nak beli dari Shaklee portal dan tengok info pasal Shaklee dari segi manfaat vitamin, bisnes Shaklee tu macamana, manfaat yang boleh dapat dari Shaklee dari segi generating extra income. Dalam tu boleh tengok 


Ingat lagi masa mula-mula Shidah start sharing pada kawan rapat nama dia Kak Ila. Masa tu borak-borak je dengan dia. Kak Ila cerita dia ada masalah kolestrol. Secara santai Shidah share vitamin yang sesuai dengan Kak Ila iaitu Omegaguard dan Phytachol untuk yang ada masalah kolestrol.

Kak Ila pun kata nak cuba dan Shidah terus orderkan. Eh mudah rupanya nak sharing sebab kita ada pengalaman makan vitamin dan just share kebaikan. 


MULA BINA EMPIRE BISNES (BUILD)

Dari situ la Shidah belajar macamana nak keyin membership dan advise Kak Ila macamana nak beli sendiri dan ajar macamana nak dapat cash rebate dari Shaklee.

Mudah gila. Setiap pembelian dengan jumlah terkumpul seluruh pasukan kita dengan minimum 150UV dah boleh dapat cash rebate

150UV boleh dapat 5% dari jumlah PV (jumlah belian keseluruhan) iaitu anggaran RM32. Kalau lagi tinggi UV kumpulan korang, lagi tinggilah cash rebate yang korang boleh dapat untuk sponsor vitamin korang. Hmm dah macam dapat free vitamin tiap-tiap bulan kan.

Bukan setakat tu je. Korang boleh dapat cash lebih dari tu tau. Dengan hanya buat USB. 

Amacam clear tak? Harap membantu korang. 

Shidah Abdullah (012-6240197)
Leader dan Agen Shaklee Anda
Pengedar Shaklee Sepang Nilai
Penghantaran ke seluruh Malaysia. 

KLIK SINI untuk hubungi Shidah


Comments