3 SEBAB MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU

Korang tau tak yang Shaklee menghasilkan multivitamin pertama di dunia. Multivitamin Shaklee ni mula-mula dikenali dengan nama Vitalized Mineral. Ia dihasilkan oleh Dr Forest Shaklee. Tu yang lepas tu kita asyik sebut nama "Vitamin" yang kita dok sebut-sebut hari-hari.

Macam ni la rupa vitamin pertama yang dihasilkan. Botol yang simple dan terpaling canggih masa tu kan. Yang penting kualiti contentnya. Gitu!




Design mengikut khusus untuk pasaran tempatan 

Tapi kan. Shidah kenal multivitamin Shaklee masa tahun 2013. Nama pun telah bertukar dengan wajah yang baru specially made untuk Malaysian market. Dengan formula yang berkesan. 

Setiap kali vitamin dibawa masuk ke Malaysia perlu mendapat kelulusan KKM. Bukan mudah ye nak bawa masuk dan akan diteliti mengikut kategori masing-masing. Ini based on cerita leader-leader Shaklee masa dalam kelas. Doakan satu hari dapat pergi Shaklee dekat US nanti. Amin.


Perubahan Design 

Selama Shidah menjadi member Shaklee, Multivitamin Vitalea ni masuk ni 3 design dah. Masa design ke 2, ingat lagi masa tu hot orang jual di shopee. Tapi Shidah dah tak pasti la adakah tu sebabnya. Yang nyata design kedua nampak aestatic gitu. 



Comments